call center

Call center jest świetnym przykładem jednego z tych anglojęzycznych wyrażeń, które na stałe wpisało się do języka polskiego. Wprawdzie można powiedzieć centrala telefoniczna, ale to wyrażenie kojarzy się większości z nas z czymś przestarzałym, reliktem rodem z epoki PRL. Tymczasem nowoczesne systemy call center posiadają cały szereg świetnych funkcjonalności, dzięki którym największe firmy mogą sprawnie komunikować się ze swoimi klientami, a Ci sami klienci w prosty i szybki sposób mogą uzyskać niezbędną informację. I to właśnie charakteryzuje współczesne systemy call center, zarządzane przez najnowocześniejszą technologię. Dzięki call center w świecie telekomunikacji dokonała się prawdziwa rewolucja. Z rozwiązań dostępnych w ramach usług call center korzystamy każdego dnia, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Sprawdź jak zautomatyzowany call center może usprawnić działania danego przedsiębiorstwa i jak jego wdrożenie w firmie przekłada się na polepszenie kontaktu z klientami. 

Call center – co to? 

Call center w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza centrum telefoniczne lub w szerszym kontekście centrum kontaktów z klientami. Call center to pojęcie niezwykle obszerne, które obejmuje zarówno zasoby ludzkie, czyli pracowników call center, elementy sprzętowe jak telefon i komputer oraz szereg danych i zaawansowane rozwiązania technologiczne. Call center służy głównie do obsługiwania w sposób masowy i zautomatyzowany kontaktów z klientami, poprzez kluczowe medium – telefon. 

Do głównych zadań call center należy obsługa połączeń przychodzących (inbound) i wychodzących (outband). Połączenia przychodzące w call center najczęściej dotyczą: przyjmowania zamówień, infolinii, bankowości telefonicznej, przyjmowania reklamacji oraz rezerwacji. Połączenia wychodzące to w dużej mierze działania marketingowe (tzw. telemarketing), badania rynkowe, czy sprzedaż telefoniczna.

Call center a contact center 

Wraz z postępem technologicznym i rozwojem kolejnych form komunikacji, głównie tych opartych na Internecie, koncepcja call center ewoluowała i częściowo przekształciła się w contact center. O ile call center opiera się na kontakcie z klientami wyłącznie przy wykorzystaniu połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących, o tyle w contact center mamy do czynienia ze wszystkimi możliwymi formami kontaktu, tj. e-mail, sms, czat online, helpdesk czy wirtualny asystent. System contact center działa na podobnej zasadzie co call center. Wszystkie kontakty trafiają do jednej, wspólnej kolejki oczekującej, a następnie przypisywane są do odpowiednich konsultantów obsługujących dany kanał komunikacji. 

Jeżeli chcesz wdrożyć w swojej firmie zaawansowany technologicznie dział call center i nie wiesz od czego zacząć, koniecznie zgłoś się do specjalistów w tej dziedzinie. Kompleksowy call center od Daktela umożliwi Tobie obsługę klientów na najwyższym poziomie przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych. Praca zespołowa z domu w obrębie systemu call center jeszcze nigdy nie była tak łatwa. Dzięki zgromadzeniu wszystkich, kluczowych funkcjonalności call center w jednym, kompleksowym narzędziu, możesz mieć pełną kontrolę nad komunikacją z Twoimi klientami. Jeżeli chcesz przetestować działanie systemu w obrębie własnej firmy, koniecznie skontaktuj się ze specjalistami z Daktela i wypróbuj darmowe demo. Daktela to specjalista w zakresie call center i contact center, który posiada wieloletnie doświadczenie w działalności na rynku telekomunikacji. Podczas rozwoju swoich usług, Daktela skorzystała z licznych doświadczeń klientów i stworzyła taki call center, który ułatwia pracę, jest intuicyjny i funkcjonalny. Przekonaj się sam!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here