Digital marketing

Technologia wraz z internetem i innowacyjnymi rozwiązaniami są bardzo powszechne i zagarnęły wiele dziedzin naszego życia. Teraz praktycznie wszystko jesteśmy w stanie załatwić drogą internetową – edukację, pracę, a nawet prowadzić własny biznes!

W tych czasach to nie problem, ponieważ już prawie każdy z nas ma konto na portalu społecznościowym i posiada dostęp do internetu.

  1. Co to jest digital marketing?
  2. Działania digital marketingowe
  3. Co to jest google adwords?
  4. Korzyści wynikające z digital marketingu

Warto zatem dowiedzieć się więcej o rosnącym w siłę digital marketingu i poznać wynikające z niego korzyści.

Co to jest digital marketing?

Digital marketing to nowe rozwiązanie marketingowe, które wykorzystuje w swoich zasobach najnowsze patenty technologiczne jak internet, sms, mms. Dla porównania zwykły marketing internetowy skupia się na samym internecie i nie korzysta ze źródeł komórkowych jak właśnie sms i mms.

Marketing cyfrowy jest mocno związany z optymalizacją treści jakie docierają do odbiorcy i selekcjonowaniem odpowiednich grup odbiorców.

Oparty jest on na stosowaniu najtańszych i najszybszych metod, które mają zapewnić pozyskanie jak największej ilości zainteresowanych danym produktem bądź usługą klientów. Agencja digital marketingu przeprowadzić dobrej jakości digital marketing z naciskiem na ogroAgencja digital marketinguAgencja digital marketingumny sukces.

Działania digital marketingowe powiązane z marketingiem internetowym

Osoba zajmująca się digital marketingiem wie, że wdrażanie działań z nim związanych nie jest wcale takie proste i zależy od specyfiki dziedziny jaką zajmuje się reklamodawca. Jak już wiemy marketing cyfrowy to przeniesienie reklamy (ale nie tylko!) w internet i optymalizacja treści.

W zależności od tego jaki reklamodawca ma plan na content marketing, można korzystać z poniżej wymienionych działań:

  • Optymalizacji SEO (Search Engine Optimization), SEM, PPC- ma ona służyć dotarciu do większego grona, spersonalizowanych odbiorców w wynikach wyszukiwania, SEO umożliwia również wyświetlanie strony w czołówce stron internetowych związanych z danym tematem (web analytics). SEM to zbiór głównych działań związanych z marketingiem, a PPC to rozliczenia reklam, które pojawiają się w sieci oraz ich użyteczności (ilość kliknięć – większa kwota do zapłaty).
  • E-mail marketing – jest to doskonała forma uzupełnienia content marketingu, gdzie działania marketingowe mogą zostać dobrze wykorzystane. Wysyłając klientowi na e-mail z informacją o dodatkowym rabacie lub zapraszając go na jakieś wydarzenie firmowe tworzymy relację i budujemy grono stałych, zaufanych klientów.
  • Social media marketing – nic innego jak tworzenie stron danego sklepu i marki na facebooku, instagramie czy innych popularnych portalach społecznościowych. Świetne rozwiązanie, aby pozyskiwać klientów i najzwyczajniej w świecie komunikować się z konsumentami.

Co to jest Google Ads (dawniej adwords)?

Google adwords to miejsce, gdzie można szybko i sprawnie przeprowadzić kampanię reklamową swojej marki. O ile digital marketing jest zajęciem długoterminowym i wymaga czasu, o tyle google adwords to jego zupełne przeciwieństwo. W google adwords można wykupić kampanię, oraz szybkie wyszukiwanie strony marki w czołówkach.

Nawet mały wkład własny może przynieść sukces, jednak może on być mniej długofalowy. Ciekawym rozwiązaniem, które warto zgłębić i jest równie mocno nastawiony na zyski jest marketing afiliacyjny.

Korzyści wynikające z kampanii digital marketingu

Digital marketing pozwala na dużo większy zasięg i personalizację klientów, możliwość prowadzenia marketingu zarówno na polu tradycyjnym jak i cyfrowym, możliwość budowania bazy danych klientów i szukania z nimi kontaktu (właśnie przez bazę e-mailową lub newsletter) oraz kontrolę nad skutecznością swoich działań – to tłumaczy, dlaczego kampanie digital marketingu są obecnie optymalnym wyborem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here